The Basic Principles Of ماگ حرارتی

Wiki Article

امروزه ماگ های تبلیغاتی بیش از سایر محصولات برای کسب و کار های نوظهور سودآور می باشند.

قیمت لیوان حرارتی یا قیمت ماگ جادویی به عوامل مختلفی مانند جنس، کیفیت، کارایی، طرح، مدل، اندازه و ابعاد آن بستگی دارد و ممکن است انواع ماگ حرارتی قیمت‌های متفاوتی داشته باشد.

این نوع ماگ ها از شیشه ای مقاوم به نام پیرکس ساخته می شود که در مقابل دماهای بالا و پایین مقاوم هستند و می توانند در مایکروفر و فر استفاده شود.

ماگ حرارتی سفارشی دارای طرحی میباشد که با توجه به سلیقه شخصی خود افراد سفارش داده میشود. افراد سخت پسند یا کسانی که طرح های موجود در بازار را دوست ندارند میتوانند طرح ماگ حرارتی یا ماگ سفری خود را سفارش دهند تا بر روی ماگ چاپ شود.

در آنجا به صورت کامل ویژگی های این محصول منحصر به فرد و نحوه ایجاد خاصیت جالب محو و نمایان شده شزح داده شده است

این لیوان ها جنس های بسیار متفاوتی ازجمله سرامیکی، چوبی، پلاستیکی، استیلی، کریستالی و .

لطفا سایز رو وارد کنید .. و فک میکنم باید باید برای زیبایی لبه ها بلور بشه .

روش های مختلف موجود در صنعت چاپ هر یک دارای کاربرد ها […]

ماگ هایی که فاقد دسته هستند طراحی آرگونومی دارند و می توان آن را به راحتی در دست گرفت و از آن استفاده کرد.

آیا به دنبال ماگ حرارتی با طرح‌های زیبا و جذاب میگردید؟ آیا میخواهید هدیه ای با ارزش برای دوست خود بخرید اما نمی‌دانید کدام طرح ماگ را انتخاب کنید؟ آیا در جستجوی بهترین ماگ احساسات برای لحظات خوبتان هستید؟ پس بیایید باهم به دنیای جذاب ماگ حرارتی سفر کنیم و با انواع آن، راهنمای خرید و کاربرد آن بیشتر آشنا شویم.

در ماگ های حرارتی با گذشت زمان پلاستیک ??????? ????? روی بو و طعم نوشیدنی تاثیر می گذارد و در صورتی که مواد اولیه ماگ نامرغوب یا بازیافتی باشد امکان ترکیب با نوشیدنی و ایجاد مواد مضر برای سلامتی وجود دارد.

ماگ های حرارتی معمولا لیوان های بزرگ از جنس سرامیکی هستند. ماگ حرارتی دو نوع می باشد.

امروزه لیوانهای سرامیکی به دلیل زیبایی خاص بدنه و مقاومت بالایی از بهترین و پرطرفدار ترین نوع ماگ محسوب می شوند.

اول بریم سراغ این سوال که ماگ حرارتی چیست؟ و از چه چیزی ساخته شده است؟ ماگ حرارتی که به لیوان جادویی نیز معروف است یک نوع لیوان از جنس سرامیک می باشد که با روکش یا لعابی از جوهر اکسیده مخصوص این کار پوشیده شده است، ماگ سرامیکی یا ماگ حرارتی به گونه ای هستند که با تغییر درجه دما و میزان حرارت رنگ شان تغییر میکند و یا طرح اصلی که زیر آن چاپ شده است با سرد یا گرم شدن آن ظاهر میشود.

Report this wiki page